۴ گام اصلی تحقیقات بازاریابی
افزودن نظر ۲۶ بازدید ۴ گام اصلی تحقیقات بازاریابی شکست در مورد استارتآپ ها امری و رایج و معمول است. عموما از هر ۱۰ استارتآپ ۹ تای آنها شکست می خورند. در واقع ۴۲ درصد شکست ها به این خاطر ...
ادامه متن »افزودن نظر ۲۶ بازدید ۴ گام اصلی تحقیقات بازاریابی شکست در مورد استارتآپ ها امری و رایج و معمول است. عموما از هر ۱۰ استارتآپ ۹ تای آنها شکست می خورند. در واقع ۴۲ درصد شکست ها به این خاطر ...
ادامه متن »o دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …
o و …
علی خویه :مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
www.khooyeh.ir
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه
مدرس : علی خویه
www.khooyeh.ir
سرفصل های دوره: غرفه داری چیست؟ هدف از برگزاری نمایشگاه چیست؟
بایدها و نبایدهای غرفه داری
اهمیت و ضرورت مدیریت اثربخش غرفه
وظایف غرفه داران
ویژگیها و شایستگی های حرفه ای غرفه داران
ویژگیهای مدیر غرفه
ویژگیهای کارشناس پاسخگویی (راهنمای بازدیدکنندگان)
ویژگیهای پوشش غرفه داران
اطلاعات غرفه داران (اطلاعات عمومی نمایشگاه، اطلاعات تخصصی غرفه)
اصول ارتباطات صمیمانه
ارتباطات حرفه ای در غرفه
اصول گوش کردن به بازدیدکنندگان
کلیدهای طلایی پاسخگویی حضوری (مثبت)
روشهای فعال کردن غرفه (مسابقه، هدایا و …)
مخاطب شناسی در نمایشگاه
قوانین طلایی مشتری مداری
مراحل اجرایی تشریفات نمایشگاه (از استقبال تا بدرقه)
روشهای ثبت نظرات بازدیدکنندگان
اصول ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان ونحوه استفاده از آنها پس از نمایشگاه
روشهای ارزیابی مدیریت غرفه
مدرس: علی خویه www.khooyeh.com
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه
مدرس: علی خویه
khooyeh.ir
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه www.khooyeh.com
برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395
خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال 1395
10. طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .
11. آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا
12. طراحی نظام های تنبیه و تشویق .
13. طراحی سیستم پیشرفت شغلی .
14. ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .
15. سیستم مدیریت مشتریان کلان و تعریف مشتریان کلان .
16. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .
17. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .
18. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .
19. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه www.khooyeh.com
20. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .
21. اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .
22. ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .
23. بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل
24. طراحی تدوین برنامه های بازخورد سیستم .
25. برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .
26. طراحی و تدوین سیستم کنترل و ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه فروشندگان .
27. تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):
28. طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .
29. افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .
30. تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .
31. تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .
32. تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه www.khooyeh.com
33. طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.
34. تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .
35. تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .
36. تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .
37. تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .
38. تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه www.khooyeh.com
ویژگی های یک مشاور حرفه ای مدیریت چیست ؟
ویژگی های یک مشاور برند چیست ؟
ویژگی های یک مشاور بازاریابی چیست ؟
ویژگی های یک مشاور فروش چیست ؟
مشاور مدیریت وقتی موفق خواهد شد كه از ويژگيهاى زير برخوردار باشد:
-شخصيت سالم و متعادل
-تيز بينى، تيز فهمى و سرعت انتقال.
-به روز بودن دانش و تجربه مشاور
-شناخت استعدادها، توانايىها و مهارت هاى مورد نياز.
-برخوردارى از قدرت و مهارت درك مسائل و تجزيه و تحليل آنها.
- مقيد بودن به اخلاق مطلوب جامعه.
-داشتن تجربه عملی و مهارتی در حوزه مرتبط
-انتقال دانش و تجربیات به روز دنیا به شرکت و مدیران
-شناخت و حل مسائل به شکل ریشه ای و عمقی شرکت و مدیریت
-مهارت در گوش دادن.
-علاقه كمك به دیگران.
-قدرت و مهارت پیش بینی مسائل و مشکلات آتی مدیران و شرکت
- علاقه و اشتياق به يادگيرى و تغيير رفتار خويش زيرا كسى كه نتواند خود را تغيير دهد هرگز نخواهد توانست ديگرى را تغيير دهد.
-لذت بردن از زندگى اجتماعى و همكارى با مدیران و پرسنل شرکت
-دارا بودن تجربههاى نظرى و عملى مورد نياز در امر مشاوره و راهنمايى، مخصوصاً در حوزه مدیریت ، بازاریابی، برند، فروش و .....
-آشنايى با روشهاو شيوههاى عمدتاً كلامى و برقرارى ارتباط با ديگران بر پايه فرهنگ حاكم بر شرکت.
-آشنايى با روشهاى تقويت رفتار تغيير يافته.
-آشنايى با روشهاى معتبر ارزشيابى، تغيير رفتارى و پىگيرى آن.
- شناخت ساختار شرکت محصول پرسنل و ...
منبع: کتاب اصول مشاور مدیریت. تالیف وترجمه. علی خویه khooyeh.ir
بخش هایی از کتاب اصول مشاور مدیریت. تالیف و ترجمه . علی خویه khooyeh.ir
مطالب آموزشی مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، مذاکره
2016
2015
2014