علی خویه
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند
علی خویه
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند
گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمعآوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج میتوانیم اعتماد و نظر مشتریان به هر خودرو و در نهایت به هر برند را تشخیص دهیم. در نمودار زیر میانگین نمرات بدست آمده از برخی خودروهای هر برند لحاظ شده […]
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | […]
موفقیت اصلی برندهای ژاپنی را میتوان به ارایه خودروهای با کیفیت و خدمات پس از فروش مشتری پسند دانست. به نحوی که برندهایی مثل تویوتا و هوندا در بسیاری از کشورها در صدر این ردهبندی قرار دارند. کشور ایالات متحده را میتوان یکی از رقابتی ترین بازارهای جهان دانست. مردم در ایالات متحده روی برند […]
برند سازی ایرانی- ملی ؛نیاز صنعت خودرو سازی است بر اساس بند اول اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای اوامر مورخ ۱۵/۱/۱۳۷۷ مقام معظم رهبری ، نظر مشورتی نهایی شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص سیاستهای کلی نظام در بخش صنعت ، طی ۱۰ ماده و در […]
مدیریت و مهندسی فروش خودرو، تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی خویه بازاریابی و فروش نمایندگان خودرو www.khooyeh.comگروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم […]
مباني فکري در قيمت گذاري 1- قيمت گذاري بر مبناي هزينه 2- قيمت گذاري برمباني مشتريان 3- قيمت گذاري بر مبناي ارزش: دراين حالت قيمت گذاري رويکردي گسترده تر از رويکرد قبلي داشته و با لحاظ منافع مشتريان درون سازماني، نهادهاي قانوني و اجتماعي خارجي سازمان در قالب مفهوم ذينفعان، معني و مفهوم مي يابد. […]
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس) دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی مدرس: استاد علی خویه سیلابس ساعت شکل برگزاری مهارت های فروش حرفه ای خودروهای 4 […]
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو مدرس : […]
ویژگی اصلی این زنجیره انتقال پیام، «اعتمادی» است که افراد قرار گرفته در آن نسبت به هم دارند و در نتیجه، تاثیرگذاری پیام مورد نظر بر جامعه هدف بهشکل قابل توجهی افزایش مییابد. این شیوه پیامرسانی و تبلیغاتی غیرمستقیم در برابر تبلیغات سنتی قرار دارد که در آن سازمانها و افراد سعی میکنند تا پیام خود را بهصورت مستقیم به افراد جامعه هدف بقبولانند. بنابراین میتوان گفت
.
چرا مشاوره مديريت؟ نوشته پيتر اف. دراكر
در طول سالهاي گذشته همواره ارزش مشاورين مديريت به دليل بديهي فرض کردن علت وجودي آنها دست کم گرفته شده است؛ اما مشاوره مديريت پديدهاي فوقالعاده و بهراستي منحصربهفرد است.
براي مشاوره مديريت هيچ نمونه قبلي يا مشابهي وجود ندارد. مشاوره مديريت تنها بخش عمدهاي از فعاليتهاي انجام شده براي بهکارگيري علم مديريت در عمل را در بر نميگيرد؛ بلکه مشاورين مديريت علاوه بر آن، در مركز ميدان توسعه نظريهها، روشها و حرفه مديريت قرار دارند.
ميدانيم که «علم مديريت» و «هنر مديريت» وجود دارند. با اين حال «مديريت» ذاتا يک موضوع «کاربردي» است؛ همانطور که حقوق و پزشکي اين چنين هستند. در مورد هر موضوع کاربردي، افرادي که آن موضوع را به عنوان حرفه خود دنبال ميکنند بيشتر از پژوهشگران و دانشگاهيان در توسعه روشها، ترکيب تجارب گذشته در قالب مفاهيم قابل آزمايش و تدوين نظريههاي جديد، يافتن و آزمودن دانشهاي جديد و تدريس و تهيه مثالهاي روشن براي آن نظريهها و مفاهيم سهيم هستند. اين افراد حرفهاي موضوعات مرتبط با حوزه کاري خود را رهبري ميکنند و همين افراد هستند که در مورد پيشرفت قابليتهاي عملي آن حرفه و همچنين ملاحظات اخلاقي مرتبط با آن مسئوليت دارند.
چالش بازاریابی: پیش روی شرکت ها این است که چگونه مفهوم بازاریابی را از تئوری به یک تعهد معنادار که برای تمام کارکنان شرکت قابل فهم است و همه افراد سازمان به آن اهمیت می دهند ،
تبدیل کنند
علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
دپارتمان تخصصی مهندسی فروش
Special Department of Sell Engineering
(SDSE)
سیستم مهندسی فروش
کلینیک فوق تخصصی مهندسی فروش
SEC
مهندس علی خویه
ساختار و وظایف دپارتمان بازاریابی
وظایف واحد بازاریابی
۱- جذب مشتری
اولین وظیفه بخش بازاریابی توانمند کردن یک تشکیلات برای جذب مشتری است. بدون مشتری، نه درآمدی وجود دارد و نه تجارتی! جذب مشتری شرکت را برای بالا بردن حجم کارهای تجاری خود تقویت خواهد کرد. البته بازاریابی انتهای کار فروش نیست بلکه در این بخش به مشتری آگاهی داده می شود و سعی بر آن است که توجه مشتری به مسئله مورد نظر معطوف شود. معیارهایی که برای اندازه گیری موفقیت در بازار به کار می روند عبارتند از:
- سرعت افزایش مشتریان
- درصد انتخاب محصول از میان محصولات مشابه
- درجه معروفیت و شهرت
- وسعت توزیع
۲- حفظ مشتری
دومین وظیفه بخش بازاریابی حفظ مشتریان فعلی شرکت و افزایش و فعال کردن هر چه بیشتر آنهاست. این بخش از کار ممکن است قدری مشکل تر باشد و نیاز به سرمایه گذاری داشته باشد زیرا مشتریانی که به سختی از این در وارد شده اند، به آسانی از در دیگر خارج می شوند! مشکلات و مسائل زیادی وجود دارند که قدرت شما را در این بخش محدود می کنند. اما معیارهای زیر شما را برای اندازه گیری عملکرد شرکت در حفظ مشتری یاری می کند:
- میزان فروش های دائمی و مقطعی
- تعداد مشتریان
- سرعت رشد فروش
- تعداد مشتریان تازه جذب شده
- میزان وفاداری و دفاع مشتریان از شما
طراحی و تدوین پروموشن ها جوایز مسابقات و ...
۳- کسب درآمد
سومین وظیفه بخش بازاریابی حضور در بازار و کسب در آمد است. تا سال ۱۹۷۰ درآمد شرکت ها تنها از روی مبالغ دریافتی و اسناد شرکت محاسبه می شد. اما امروزه سرمایه های نامحسوسی مانند خصوصیات و تواناییهای ذهنی و فکری افراد، مشتریان با ارزش، امتیازات کسب شده و حس رضایتمندی مشتریان و… جزء درآمدها محسوب می شوند و می توانند اثر مثبتی روی عملکرد شرکت داشته باشند.
بازاریابان حرفه ای برای بالا بردن درآمدها و حضور در بازار از معیارهای زیر کمک می گیرند:
- میزان سود
- مشتریان با ارزش
- درصد مقبولیت محصولات جدید شرکت
- تعداد طرفداران محصولات شرکت
با توجه به ساختار شرکت برای به دست آوردن حداکثر کارایی و سود باید مجموعه ای از معیارها انتخاب شود و دنباله ای از اعمال به طور پیوسته برای کنترل، آنالیز و گزارش عملکرد، انجام گیرد
به این ترتیب در طول زمان، اطلاعات با ارزشی به دست می آید که نشان خواهد داد:
- کدام یک از تاکتیک های بازاریابی موثرترند؟
- کدام بخش از افراد پتانسیل خرید بیشتری دارند؟
- کدام مشتریان سود بیشتری را عاید شرکت کرده اند؟
- و در کل عملیات فروش چگونه انجام می شود؟
نکته مهم دیگر آن است که این معیارها در اثر گذشت زمان قابل تغییرند. با رشد شرکت و بازار کار، بازاریابان نیز باید بررسی مجددی روی معیارهای خود انجام دهند و آن ها را با اهداف جدید سازگار کنند. رقبای شما ممکن است به شاخص ها و رکوردهای بالاتری دست یابند و معیارهای شما دیگر قابل قبول نباشند. بعضی از معیارها کهنه می شوند و روشها و معیارهای جدیدی برای اندازه گیری به وحود می آیند.
کار کردن بدون معیار مانند راه رفتن با چشمان بسته است.
بدون اندازه گیری، تصمیم گیری در رابطه با تغییرات و روش های جدید بسیار سخت خواهد بود. اما استفاده درست از اندازه ها، راهنمای شما برای گسترش حضور در بازار و جذب مشتریان بسیار متنوع خواهد بود و شما را برای کسب شاخص ها و رکوردهای جدید توانمند خواهد کرد. اولین سال راه اندازی تجارت مسلما پر فراز و نشیب خواهد بود. هر اندازه که با دقت و دانش پیش بروید، باز هم مرتکب اشتباهاتی خواهید شد. اما اگر ذهن خود را آماده کنید و به تجربیات دیگران توجه کنید، می توانید از وقوع بسیاری از این اشتباهات پیشگیری کن
وظایف دیگر تیم بازاریابی
1- تعیین مشتریان بالقوه و شناسائی نیازها و خواسته های آنها
مشتریان دودسته اند :
مشتریان بالقوه (مشتریانی که در آینده محصولات ما را خریداری خواهند نمود و در مرحله بررسی و انتخاب هستند اما متمایل به محصولات ما هستند )
مشتریان بالفعل (مشتریانی که آماده خریداری محصولات ما هستند و نیاز به گذراندن مرحله دیگری ندارند و خریدار محسوب می شوند )
اما تفاوت مشتری با خریدار ( خریدار کسی است که شرایط خرید را داراست و با بهترین گزینه پیش رو وارد قرارداد می شود اما مشتری کسی است که
بسمه تعالی
سرفصل های آموزشی
مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی
مدرس: استاد علی خویه
سیلابس |
ساعت |
شکل برگزاری |
|
مهارت های فروش حرفه ای خودروهای |
4 |
کارگاهی |
|
تکنیک ها و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های |
3 |
کارگاهی و نمونه |
|
فرایند حرفه ای فروش خودرو |
2 |
تئوری |
|
تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو |
3 |
عملی |
|
روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان |
4 |
تئوری و عملی |
|
انواع مشتریان خودرو و تکنیک ها برخورد با آنها |
2 |
تئوری |
|
ویژگی های فروشندگان حرفه ای خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی |
3 |
الگو برداری و نمونه سازی |
|
فنون مذاکره حرفه ای خودرو همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش خودرو به ویژه فروش خودرو های گران قیمت |
5 |
اجرایی و کارگاهی |
|
تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان خودرو |
1 |
|
|
تکنیک های مهندسی فروش خودرو |
3 |
کارگاهی |
|
تکنیک smart در فروش خودرو |
2 |
گروهی مشارکتی |
|
فرمول SUP در فروش خودرو |
2 |
گروهی مشارکتی |
|
آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش خودرو |
2 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول هایADJUMCI در فروش خودرو |
4 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
فروش وبازاریابی پارتیزانی و چریکی در صنعت خودرو |
2 |
کارگاهی گروهی مشارکتی |
|
رزومه ی مدرس:
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas
علی خویه khooyeh@gmail.com 09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
استاد علی خویه .، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
مشاوره فروش،
|
مشاوره راهکارهای افزایش فروش،
|
مشاوره مهندسی فروش،
|
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
|
اجرای پروژه های مهندسی فروش،
|
راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،
|
راه اندازی و استقرار فروشگاه،
|
اجرای پروژه های چیدمان فروش،
|
تربیت فروشنده و ویزیتور،
|
استخدام فروشنده و بازاریاب،
|
راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،
|
استقرار نرم افزارهای فروش،
|
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،
|
فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،
|
مشاوره ارتقا فروش،
|
مشاوره ترفیع فروش،
|
اجرای جشنواره های فروش،
|
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی
|
|
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،
|
|
|
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
|
|
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،
|
به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی،
|
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
|
شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها به رقبا،
|
|
بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
|
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،
|
پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،
|
طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،
|
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران،
|
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،
|
تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،
|
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
|
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید،
|
بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،
|
ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،
|
شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید،
|
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،
|
تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش،
|
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،
|
طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،
|
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،
|
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش
|
|
· مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت
|
· مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت
|
· مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران
|
· مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت
|
· مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت
|
· مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن
|
· مشاوره در زمینه مهندسی فروش
|
· آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی
|
· پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت
|
· در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل
|
· ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل
|
· برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران
|
· انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل
|
· انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها
|
· نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده
|
· آموزش های لازم به مدیران و پرسنل
|
· توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت
|
· پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان
|
· اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان
|
· تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای
|
· اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت
|
· نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و ...
|
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش
|
|
· بررسی و ارزیابی وضعیت موجود
|
· بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی
|
· بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات
|
· تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش
|
· تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی
|
· شناسایی فرصتها
|
· هدف گذاری و برنامه ریزی
|
· اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب
|